Mozgásvilág.hu teszttábor #1 – Kellys Gibon

Ekkor:

Idén negyedik alkalommal csináltuk meg a Mozgásvilág teszttábort Somoskőújfalun, ahol 18 bringát próbáltunk ki. Most volt négy ebike, illetve két plus size bringa is, úgyhogy egy merőben új élménnyekkel lettem gazdagabb. Ez a három nap megint jó időre feltöltött.

Kellys Gibon

para-2204

Az első és legfontosabb, hogy végre ülhettem is 27+ kerékméretű bringán. Előtte párszor mentem fatbike-kal, de nem fogott meg a feeling túlságosan. A plusszos kerékméret kicsit kisebb, 3-as ballonos gumik. Nem olyan nehéz, viszonylag alacsony nyomáson lehet használni. Nagyon eltalálták a bringa geometriáját, és fantasztikus élmény volt lefelé menni vele. Kb olyan a ballanos gumik miatt, mintha egy 10 centit mozgó össztelós lenne, csak jobban tapad. Igazából egy pillanatnyi félelmem sem volt, hogy megcsúszna egy gyökéren, vagy a kanyarban kicsúszhat a kerék.

para-2192

Paraferivel lementünk a két ducigumis géppel egy olyan homokos löszfalon, ami majdnem függőleges volt. Nem mondom, hogy nem izgultunk, de olyan simán kifékezte a gumi magát lefelé, hogy mondhatjuk, sima volt. Normál bringával nem próbáltam volna meg… Persze ilyen kerekekhez azért nem árt már egy erősebb fék is.

bringa-1677

bringa-1666

És milyen volt vele felfelé menni? Meglepően jó. Mivel nem kő nehéz a kerékpár, ezért nem éreztem azt a hatalmas különbséget, amit a kerékméret miatt kellett volna, viszont, a ballonos gumik miatt egyrész jobban tapadt és nem kapart el a meredekebb részeken, másrészt sokkal, de sokkal kényelmesebb volt egy sima merev bringánál. Volt egy kis félelmem az egyes rendszer miatt, de az áttételezés pont jó volt, és mindenhol fel tudtam vele tekerni, egyszer sem kellett leszállni tologatni.

para-2245

Bringa értékelése:

Abszolút ajánlom, bár nem első számú darabnak, de második harmadiknak mindenképpen. Ha nem akarnék maratonokon részt venni, csak és kizárólag kirándulásképpen bóklásznék az országban mindenfelé, akkor később elsődleges bringának is el tudnám képzelni a kényelme, és a kezelhetősége miatt. Itt azt is hozzávenném, hogy karbantartásigény jóval kisebb, mint egy összteleszkópos bringának, úgyhogy fenntartási költséget tekintve hosszú távon hasonló kényelem mellett olcsóbb ez a bringa, mint a hasonló kényelemmel megáldott fullik.

bringa-2081.JPG

És milyen bringák lesznek még? Nem lőnék le minden poént, a Mozgásvilág.hu-n hamarosan kiderül!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s